top of page

הסיפור שלה הוא קצת מופלא

כבר שנים שמתלחששת לה שמועה שיש באילת "מפעל בוטיק סודי שמייצר טחינה אלוהית", אמרו שזה הסוד השמור של האילתים – הטחינה הסודית של העיר הדרומית.

הכל התחיל בחלום של איש חזון, צחי סנדרוסי, מבעליה של המסעדה האילתית המיתולוגית ללו. סנדרוסי, יזם צעיר ורב כשרונות חקר את ההיסטוריה של ייצור הטחינה והקדיש מזמנו, מרצו וכשרונותיו הרבים להקמת מפעל הבוטיק תוך שהוא בונה במו ידיו את כל הציוד הנדרש לייצור הטחינה. דבר שאינו מובן מאליו כלל וכלל.


פה בעצם נעוצה ייחודיותה של הטחינה. תהליך הייצור הייחודי של הטחינה אינו עושה שימוש במלח לצורך קילוף השומשום כך שהטחינה טבעית לחלוטין! ויתרה מכך, הטחינה מהשומשום המלא - מלאה באמת! היא עשויה משומושם שלם ולא מקולף שעובר את תהליך הייצור הייחודי ומעניק לה את הייחודיות שלה. זו יצירת מופת. יש בה קסם מיוחד. היא משכרת בריח, מהפנטת בטעם, מנצחת באיכות וגם בערכים התזונתיים. כמה פשוטה - ככה טעימה ואיכותית.

במהלך השנים היא זכתה לאזכורים וסיקורים שונים בעיתונות ובמגזיני האוכל השונים. אייל שני קפץ לבקר במפעל ולאט לאט ובשקט בשקט צברה לה קהל לקוחות מכור.

בשנת 2020 קיבל המפעל משב רוח מרענן בדמות בעלים חדשים, המיתוג של המוצר קיבל אף הוא רעננות מודרנית והוחלט כי טחינה ארציאלי לא תהיה עוד סוד כמוס, אלא מוצר איכותי ונגיש. הרי ידוע שזרעי השומשום עשירים בחומצת האמינו טריפטופן שתורמת לייצור הסרוטונין והדופמין המשפיעים (לטובה כמובן) על מצב הרוח – אז מי אנחנו שנמנע מכם את כל הדרך אל האושר?


אז בעצם זה מה שאנחנו עושים, מייצרים בחום (שוב, אילתים...) ובאהבה משומשום אתיופי מזן חומרה, האיכותי והמשובח ביותר, ללא שום תוספות וחומרים אחרים - טחינה גולמית אמיתית ואלוהית. אין בה מלח. אין בה שמן. אין בה גלוטן (שואלים אותנו מידי פעם....). רק שומשום משובח והמון אהבה. יצרני בוטיק שמייצרים טחינה איכותית.


אז נעים מאד. אם הגעתם עד לכאן זה אומר שגיליתם את הסוד. אנחנו שמחים שנוכל כעת להציע לכם לרכוש את הטחינה המופלאה שלנו כאן בחנות לצד מגוון מוצרים נוספים של יצרני בוטיק איכותיים מרחבי הארץ.


פוסטים אחרונים

הצג הכול

Comentarios


bottom of page