top of page

הבית של סוזן – נוער יוצר את עתידו

יש מקום מיוחד בו נוער במצבי סיכון מקבל הזדמנות יוצאת דופן ליצור את עתידו. הבית של סוזן הינו פרויקט חברתי שמעניק בית חם לנוער במצבי סיכון.


אל הבית של סוזן מגיעים בני ובנות נוער שהופנו על ידי עובדים סוציאליים, יועצים חינוכיים ממסגרות בתי הספר, משטרה וכיוצ"ב. במסגרת הפעילות הנוער יוצר כלים ופריטים שונים מקרמיקה ומזכוכית.

הבית של סוזן הוקם בשנת 2002 לזכרה של סוזן קפלנסקי שחלמה לעזור לצעירים בעזרת אומנות. החזון שלה ממשיך להתממש בירושלים ובסניף נוסף בעיר אילת.


מעצם עבודתו של הנוער במפעל האומנות הם בעצם רוכשים הכשרה אומנותית, תעסוקתית ורגשית. הם חווים עבודת צוות, מחזקים את הביטחון והערך העצמי שלהם, לומדים התנהלות כלכלית, תכנון והצבת מטרות ויעדים ועוד.


את הכלים והפריטים שהם מייצרים הם מוכרים ובנוסף מקבלים חיזוק, תמיכה ופרגון גם מהלקוחות המחמיאים להם על העבודה שעשו והפריטים שיצרו.

השילוב של אווירה חמה ומכילה, אנרגיה צעירה ויצירתיות מאפשרים להם בעצם ליצור את עתידם ולהכשיר להם קרקע לחיים בריאים ועתיד טוב יותר.


כשחשבנו אילו מוצרים נרצה למכור בחנות לצד מוצרי הבוטיק של היצרנים המקומיים היה לנו ברור שנרצה לשלב גם משהו לא מתכלה, פריטים להגשה ולאירוח, משהו מקומי שיכניס לשולחן שלנו אווירה נהדרת ויחמם לנו את הלב.


הבית של סוזן היה בחירה מצוינת מתוך רצון לתמוך ולחזק פרויקטים חברתיים שכאלו ולהגביר את המודעות למיזמים אלו. כמו כן, בביקור הבא שלכם באילת תוכלו לקפוץ לבקר, להתרשם ולרכוש במקום מבחר פריטים משגע.


בין היצירות והפריטים אותם ניתן לרכוש אצלנו בחנות תמצאו צלוחיות הגשה צבעוניות ומהממות, קערית הגשה – מושלמת לטחינה ארציאלי (כמובן), חמסות, דגים, רימון משגע וגם כוכבי ים - תזכורת לחופשה וד״ש מאילת השמשית. ניתן לרכוש את המוצרים שלהם גם כאן


69 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

Comments


bottom of page